Hittills den här veckan har det varit ovanligt tyst här i bloggen och nu är det redan fredagseftermiddag! Hur, när och var tog denna veckan vägen?

Den glesa uppdateringen här beror dels på att jag lagt mer tid på skolarbetet denna vecka och även på att jag tagit det lite lugnt med träningen då jag åkte på en förkylning efter tjurruset. Att först springa ute i lera och vatten och sedan vara uppe och festa till efter 05.00 på morgonen är nog inte att rekommendera trots allt! Men ibland måste man ju faktiskt fira också. 

Nu i helgen hoppas jag på lite mer tid till att uppdatera. Har ju fortfarande massor av bilder från Zadar att lägga upp och en hel del andra inlägg som väntar på att skrivas! Men först är jag bjuden på filmkväll, Taken 1 (imorgon blir det Taken 2!). Passar perfekt så här på hösten.

Och i morgon startar jag som vanligt igång den här helgen med ett grymt BodyCombatpass på Sportlife Hornstull kl 12.00. Vem vågar anta utmaningen och göra mej sällskap?!

 

 

