Dom mest slitna löparskorna med hål i har plockats fram och packats ner. Mina äldsta noppiga nike tights är på och till frukost intas fullkornspasta med köttbullar. Idag är det nämligen dags för Tjurruset! 10km i lera, vatten, träsk och terräng. Jag har inte hunnit förbereda mej så mkt mer än ett intervall pass och en 5kilometare så jag förlitar mej (som vanligt) helt på min kondition från BodyCombat! Självklart har jag min partner in crime Kristi med mej där.Hon har ju verkligen fått in riktigt bra rutiner kring löpträning och fick en otroligt bra tid på halvmaran så det ska bli spännande att se hur det går för henne idag!

Självklart kommer jag sakna mina lördagsklasser idag men jag vet att dom är i goda händer och att Erick kommer pusha dom extra hårt :)

Nu måste jag börja röra på mej här. Ni håller väl tummarna för oss idag?

