Idag hade jag min allra första tenta i skolan. Det gick bra, hoppas jag! Detta måste ju såklart firas så efter att ha tagit det lugnt hemma ett tag och ätit lunch så begav jag mej iväg till gymmet. Laddade upp inför lördagens lopp med 5km på löpbandet. Det är så förberedd jag kommer vara.. Kl 17.00 var det dags för tisdags BodyCombat och det var extra kul eftersom att min partner in crime Kristi fanns med bland deltagarna! Efter passet stannade vi kvar och körde 30 min CXWORX tillsammans med Emma. Det är mitt 3 CX-pass jag kört nu ocb mellan varjje gång är det som att jag förträngt hur sjukt jäkla tufft det det är! Kan ha att göra med att jag redan hade lite träningsvärk i coremuskulaturen men ändå. Det är så otroligt effektivt och instruktören är jätte duktig. 

Nu är det hög tid att fylla på energinivåerna med en stor god middag och låta kroppen få vila och återhämta sej. Så vad passar bättre än en myskväll framför en bra film? Speciellt när jag är ledig i morgon! 

