Sitter hemma i soffan, har ätit middag och försöker varva ner lite. Men hur lätt är det när endorfinerna bara rusar genom kroppen? 

Hade ett riktigt roligt BodyCombatpass, alla kämpade på och var supergrymma som vanligt! Efter det stannade jag och Caroline kvar på CXWORX. Det passet är verkligen riktigt jobbigt och effektivt.

På väg hem hämtade jag ut ett paket från Fitnessguru.se Det är tredje gången jag beställer från dom nu och jag har alltid fått beställningen levererad efter en arbetsdag och oftast även fått något extra. Första gången var det en shaker och denna gången en ny bar av samma märke som mitt proteinpulver. Sådana små saker gör så mycket. Snabb leverans, bra service och det där lilla extra. Samma sak med Sportamore.se Dom har också väldigt snabb leverans, det är super enkelt att returnera varor och frakten är fri. Sedan har dom ju väldigt bra priser och erbjudanden med. Senast idag fick jag en rabattkod så att jag kunde beställa en väska jag kollat på 270kr billigare. Passar ju bra nu när jag är student!

Den här gången beställde jag även hem Fitnessgurus egna jordnötssmör. Har hört att det ska vara super gott och jag har även tänkt att prova ett recept jag hittat. Kan hända att mina BC-deltagare kommer att få en riktigt smaskig överraskning senare… Håll utkik ;)

