Efter 4 dagars vila hemma i soffan med god mat, film, lite plugg och mer vila så var det idag dags för come back på gymmet! Nu har jag nästan vilat så mycket så att jag känt mej helt seg av det i stället så det var otroligt skönt att gå in genom dörrarna på Sportlife, välkomnas av mina underbara kollegor och träffa mina härliga deltagare. Jag måste bara säga att jag är så himla glad över att jag har så glada, peppade och fantastiska deltagare. Varje vecka är dom där och ger allt och man blir själv riktigt taggad bara av att se dom! 

Efter mitt Indoor Walking-pass blev det lite vila och sedan var det dags för att vara med på Body Pump. Just den klassen 19.30 på Tegner är ju min framtida klass som jag skulle börjat ha från och med 1/10. Men eftersom att jag blev sjuk så får jag flytta utbildningen så nu ser det ut som att det blir i mitten av november istället. Lite tråkigt att vänta, speciellt om man är så otroligt ivrig som jag jämt är, dock får jag mer tid till att öva och förbereda mej. Det viktigaste för mej är trots allt att jag hinner med att köra julspecial utklädd till Tomte! Har en del sådana planer inför hösten och vintern…  Både i BodyCombat, Indoor Walking och BodyPump. Den som väntar får se ;)

Älskar mina tights från LesMills! Supersköna och perfekta att köra BodyPump i!

