Igår spenderade jag i stort sett hela dagen i gymmet. Jag kom dit vid 11.30 och åkte hem ca 20.15! Hade ett grymt BodyCombatpass 12.00 med fantastiskt härliga deltagare och efter det åt jag lunch mer Erick i solen och väntade ett par timmar på att salen skulle bli ledig igen. Sedan var det bara dags att sätta igång och öva in den senaste relasen i BodyCombat. Med skola, jobb och specialtema-klasser har jag haft fullt upp och inte hunnit öva in relase 53 innan så igår övade jag nonstop i timmar ända tills jag lärt mej hela programmet. Det snabbaste jag lärt mej ett helt program innan är på en vecka så det rekordet slog jag rätt rejält. Känns riktigt bra att veta att jag kan lära mej såpass snabbt om jag måste!

Dagen avslutade vi hemma i soffan framför en riktigt läskig skräckfilm och med otroligt goda New York burgers från Hamburgerprinsen. Deras hamburgare är helt fantastiska och det finns förvånansvärt många alternativ att välja bland.

Idag planerar jag att gå igenom BC-programmet ytterligare en gång för att vara säker på att jag kan det och sedan ska jag gå på det nya BP-passet. Det ska bli extra roligt eftersom att det är ett av dom BP-passen som jag kommer att ta över efter min utbildning!

