Armarna skakar, kroppen är död och endorfinerna praktiskt taget sprutar ut ur öronen! 

Idag började jag dagen med en supergod proteinsmoothie, frukost i skolan och en föreläsning i modehistoria. Sedan blev det lunch och jobb följt av min BodyCombatklass på Östermalm. Fick massor av energi av mina grymma och glada deltagare så när jag sedan kom till tegnergatan för att vicka en annan klass passade jag på att köra 30 min core tabata-style innan, se övningarna nedan om ni vill ha lite tips och inspiration! På tegnergatan hade jag också turen att få både box- och lite styrketräning av en medlem som kört mycket kampsport innan. Helt galet vad kul det var! Jag har verkligen saknat box och att få lite egen träning var precis vad jag behövde som ett avbrott från den här stressiga veckan. En del tycker det låter konstigt att jag känner att jag behöver träna själv när jag har så många klasser men det handlar om att jag måste få fokusera på bara mej själv och min egen prestation ibland. På mina klasser fokuserar jag på att ge mina deltagare så mycket energi som möjligt. Jag vill att dom ska få en bra träningsupplevelse, utvecklas, känna sej starka, stolta och njuta av träningen. Så när man alltid fokuserar på det är det också viktigt att se till att man gör samma sak för sej själv med.

Efter den här långa dagen vet jag någon som kommer sova gott!

Passade föresten på att spana in LesMills smartbar för BodyPump när jag var på Östermalm. Har ni testat?

