Här kommer lite bilder från i lördags när vi var på Super Saturday! Vi var där rätt tidigt, kollade runt lite i shopen och deltog så klart på en hel del klasser. För min del blev det BodyAttack, BodyJam och BodyCombat. Jag lyckades på något sätt helt komma ifrån min planering av vilka klasser jag skulle gå på och Pumpen blev full supersnabbt! Men jag kom fram till att det var bra ändå, man måste faktiskt prova nya saker ibland. Sedan är det bra att då och då göra saker som man inte är så bra på. Det kanske låter konstigt, men på det sättet påminns man om hur det är att gå på en klass för första gången, hur viktigt det är att instruktören är väldigt tydlig hela tiden osv. Och instruktörerna på Super Saturday är ju otroligt grymma allihop. Så där fick man verkligen chansen att låta sej inspireras och ta lärdom! Dagens höjdpunkt var helt klart kvartalsutbildningen då Dan Cohen, program director för BC, pratade om  hur nästa release är uppbygd, vad dom tänker på när dom gör ett nytt program och allt jobb bakom. Det som har fastnade mest hos mej är när han pratade om hur man gör BoduyCombat mer attraktivt och vad som gör att folk fastnar för en klass och vill komma tillbaks..

Efter att ha vilat lite hemma efter en lång dag i globen så var det dags för LesMills after party på Ambassadeur. Där skålade vi i bubbel och tillsammans med massor av andra glada träningsfanatiker firade vi att det hade varit en fantastiskt rolig och inspirerande dag.

En del av bilderna är lånade från Les Mills Nordics facebooksida.

