Idag åkte jag iväg till Globen för att checka in mej på Super Saturday som är imorgon. Jag var där och fick ett rosa Les Mills band runt handleden, hämtade ut den senaste releasen i BC och spanade runt lite i shopen. Naiv som jag var tänkte jag att det inte skulle vara så mycket folk där eftersom att själva eventet är imorgon men oj så fel jag hade! Jag fick köa länge i regnet utanför i väntan på att få komma in och väl i shopen var det helt galet! Hur mycket folk som helst som trängdes bland alla ställningar av kläder. På grund av dom långa köerna till provrummen drog folk av sej kläderna överallt för att prova direkt istället. En del mindre blyga än andra…

Jag hade tidigare spanat in ett bodycombat linne jag gärna ville ha men trots att eventet börjar i morgon och jag var där 10 min efter inchekningen öppnade så var linnet slut. Men dom som känner mej vet att jag kan vara rätt envis av mej så i drygt 30 min gick jag bara fram och tillbaks i väntan på att någon skulle lägga i från sej ett i min storlek. Tillslut fick jag lön för mödan och fick tag i ett i storlek M. Jag har eg S men med lite nål och tråd så fixade jag till det ställe linnet var lite stort på. En del andra kläder hamnade också i min ägo efter mitt besök i shopen. Det var omöjligt att låta bli och egentligen skulle jag vilja köpa nästan allt. Kön till kassorna var heller inte att leka med. Superlång och tidskrävande och tillslut hade jag varit där så länge att jag missade NTC Live som var idag. Jätte tråkigt men på ett sätt var det ju bra att kroppen fick vila idag så att den är fit for fight imorgon! Och det kommer säkert fler tillfällen. 

Just nu är jag så himla glad och förväntansfull inför i morgon. Först blir det en massa olika pass i Globen och sedan fest på Ambassadeur! Nu ska jag försöka slappna av och få lite välbehövlig sömn för imorgon smäller det! 

