Efter en vecka full av BodyCombat-klasser, taxiresa till nästa gym för mer jobb, Indoor walkingklasser och mer BodyCombat i form av träning av nygamla låtar och  en sorts ”nybörjarklass” för ett par vänner så unnar jag mej en riktigt lugn söndag. 

Efter att ha sovit ut ordentligt så har jag ägnat den största delen av dagen till att träna idrottspsykologi, läsa inspirerande bloggar, matlagning och bara tagit det lugnt och myst med tända ljus. I vanliga fall hade jag nog blivit lite knäpp av att bara vara hemma en hel dag och inte göra något speciellt, men inte idag. Ibland behöver man vila ut och ladda batterierna ordentligt så att man orkar med alla roliga saker händer. Och just nu är det en hel del spännande events på gång. Nästa vecka ska jag på NTC Live (berättar mer om det senare) och på lördag är det äntligen dags för höstens stora höjdpunkt, Super Saturday! Då blir det en hel dag i Globen med massor av roliga Les Mills klasser, kvartalsutbildningar och på kvällen är det fest på Ambassadeur. Det kommer att bli superkul! Och veckan efter det drar höstschemat igång och vi ska ha vårt BodyCombat-marathon.

Det är en hel del roliga saker som väntar på att upplevas med andra ord och jag längtar verkligen! 

