Idag packar jag väskan för att åka iväg med Erick en vecka till Zadar i Kroatien. 18.30 lyfter planet och då har vi en vecka av sol, bad, värme, god mat och nya upplevelser framför oss. Det ska bli så himla skönt med en veckas semester nu. Jag har jobbat i stort sett hela sommaren, både på Telenor och Sportlife så nu kan jag behöva en vecka till att bara vara. Även om jag kommer sakna mina klasser vet jag ju att dom finns där och väntar på mej när jag kommer hem och jag vet att alla kommer bli väl omhändertagna av mina kollegor under den kommande veckan.

Nu ser jag fram emot att ligga på stranden, läsa och drömma mej bort mot nya mål och livsplaner. Förra hösten var jag i Rhodos en vecka och första dagen när jag låg på stranden ringde dom från Sportlife och ville att jag skulle komma in på en intervju så den resan gick åt till att tänka på hur det skulle gå, fantisera om hur det skulle vara med egna klasser och jag satte även upp andra mål och planer för att nå dom. Då läste jag tänk rätt bli framgångsrik på stranden och tänkte ut manus till BodyCombat samtidigt som jag njöt av det fina vädret, båtturer, glass och god mat. I år har jag med mej Hunger Games för lite spännande läsning, så här kan alla svenskar bli miljonärer för lite bra tips och boken inspirerande ideér som handlar om kreativitet, entrepenörskap och nytänkande.

Jag ser fram emot att ligga i en solstol, blicka ut över adriatiska havet och drömma stort och sätta upp nya mål. Både stora och små. Fantisera om hur mitt liv ska se ut om 5 år och hur jag ska nå dit, och hur mycket roligt jag ska uppleva på vägen. Klara, tydliga och motiverande mål gör allt så mycket lättare och roligare. Plus att man så klart måste veta vart man vill för att ta sej dit!

