Förberedelserna inför Pump-utbildningen fortsätter. Igår var jag på fredagspasset på Sportlife i Hornstull och körde efter jobbet. Det känns extra kul nu när jag börjar komma in i passet och vet hur mycket vikter jag ska ha på alla låtar och vilka jag kan lägga på lite extra på. Och förutom att jag får chans att förbättra teknik och inspireras av alla grymma instruktörer varje pass är det också ett väldigt bra tillfälle till att känna efter vad det är i första hand som jag behöver stärka upp inför utbildningen. Och jag kan ju säga direkt att det är triceps och armhävningar jag behöver fokusera på just nu. Blir även trött i underarmarna och händerna så det behöver jag också stärka upp.

Efter BodyPump.passet, när jag gjort av med massa energi så fyllde jag på med ny iform av en Swedbar, var tvungen att prova lakrissmaken! Och sedan mötte jag upp Viktor i gamla stan för mjukglass med strössel – så himla gott! Dock svek vädret oss lite och det blåste rätt kallt men det var mysigt ändå. Vi måste ju passa på att umgås nu innan Viktor åker iväg till San Diego!

