Blått vatten, stränder, sevärdheter, naturupplevelser, god mat, äventyr, drinkar och massor av sol. Det är några av mina förhoppningar inför min kommande semestervecka. 4/8-11/8 åker nämligen jag och Erick iväg till Zadar i Kroatien. Jag har hört och läst massor av bra saker om det stället, bland annat kallar expressen Zadar för ”Krotiens sköna juvel”, så det bådar ju gott! Och kollar man på bilderna nedan tror jag inte att vi kommer bli besvikna. Några av mina närmsta vänner var nere och reste runt i Kroatien nyss och dom verkar också väldigt nöjda.

Jag ser verkligen fram emot att ligga på stranden och koppla av i solen, svalka mej i adriatiska havet och utforska ett nytt ställe och nya miljöer. En av sakerna som jag verkligen hoppas på att hinna med därnere är forspaddling!

Det ska bli riktigt kul att åka iväg och se vad Kroatien har att erbjuda! Drygt en jobbvecka kvar sedan åker vi!

