Igår efter 15min core crunch med Nike Training (sakta men säkert samlar jag på mej fler minuter) och ett BC-pass så mötte jag upp min bästa kompis Viktor för en avskedsmiddag på Loopen. Han kommer nämligen åka iväg till San Diego och studera i ett år! Helt fantastiskt kul! Jag blir så glad och stolt över att han vågar åka iväg själv så länge och han inspirera mej verkligen till att följa större drömmar i livet.  

Men det är inte hej då riktigt än. Först ska han ha en liten avskedsfest på söndag och sedan ska han bo hos mej sista veckan innan han åker. Kommer bli väldigt konstigt att inte ha honom här men ett år går fort och jag är så glad för hans skull. Det kommande året kommer säkert bli ett av dom bästa i hans liv och jag kan tänka mej att man växer och utvecklas otroligt mycket av en sådan upplevelse.

Lycka till Viktor! Du är bäst!

