Idag har jag haft mitt andra core-pass någonsin! Jag instruerar ju inte i det egentligen utan har bara hoppat in en gång innan, då med 15 min varsel. Men det är det som är det underbara med sommarschemat. Eftersom att många instruktörer har semester och reser bort så får man försöka pussla ihop schemat så gott det går. Förra veckan höll jag ett Tabata-pass och denna veckan core. Passet gick helt okej – åtminstone såg det ut som att dom blev rejält trötta i mag- och ryggmuskler och det är ju det som är meningen!

Efter core följde BodyCombat och det var en hel del folk där med tanke på att det är mitt i sommaren. En hel liten armé med kombattanter. Dom kämpade på riktigt bra, svetten rann och alla utmanade sej själva till att bli bättre och starkare. Börjar sakna min lördagsklass där nu. Men snart drar det vanliga schemat igång igen och då kan jag komma in i mina rutiner med lördagscombat och brunch på Frapino igen! 

