Vardagsäventyret igår var en resa till åland! Kanske inte riktigt ett vardagsäventyr i klass med dykningen, högböjdsbanan, eller wakeboradåkningen, men om än roligt att komma iväg lite. Tanken var att vi skulle paddla kajak men det var lite kallt pga blåsten så vi stannade på land och besökte ett jakt och fiskemuseum, fikade vid vattnet, spelade minigolf och åt middag istället. Inte fel det heller! Paddla kajak kan vi göra en varmare dag istället. På båtresan dit laddade vi med en ordentlig brunch och på vägen hem drack vi supergoda columbianas och satt uppe på soldäck och spanade ut över östersjön.

Och idag vart tanken att jag äntligen skulle komma igång med simträningen efter morgonens Indoor Walkingpass. Så efter att ha köpt med lunch mötte jag upp Erick och gick ner till Långholmen där det vaqr proppfullt med soldyrkare. Tyvärr  började molnen komma precis då och jag fryser väldigt lätt så medan alla låg och solade i bikini tog jag på mej en långärmad… Och eftersom att molnen inte vill ge med sej gav jag upp planerna på att simma. Men en trevlig picknick hanns i alla fall med. Hoppas på bättre och varmare väder nästa vecka!  

