Idag hann jag med ett BodyPump-pass efter jobbet. Måste försöka prioritera det nu inför min utbildning så att jag hinner få lite vana, öva upp teknik och bli starkare innan det är dags. Nu kände jag också vilken skillnad det blir när man har rätt teknik på squats. Inte så att jag var helt ute och cyklade innan men små justeringar gör stor skillnad och som vanligt är det Erick jag har att tacka för det! Tidigare har jag även känt mej lite stressad över ett ömt muskelfäste vid armbågen som gjort att jag bland annat inte kunnat göra bicep curls. Varje gång jag börjat igen när det känts bättre har det kommit tillbaks. Men nu, efter att ha fått en sak som kallas för ruber rehab, så är det mycket bättre! Det tillsammans med lite massage och stretch har gjort under. Kommer berätta mer om den senare.

Andra saker som förgyllt denna fredag är fina rosor som överraskning, thaimat till middag, köpet av världens finaste väska och glass! Och i morgon väntar ett nytt litet vardagsäventyr..

