I torsdagskväll mötte jag upp Kristi i Kristineberg för att åka wakeboard! Det var första gången jag provade på det och det var verkligen otroligt roligt! Det tog så klart ett par försök innan man kom upp men när man väl lyckats en gång gick det lättare. Vi hade köpt det via groupon och eftersom attt båda hade 60kr tillgodo så betalade vi bara 140kr var för att åka! Ett riktigt klipp med andra ord. Det kändes fantastiskt att åka efter båten i solnedgången och flyga fram på vattnet. En hel del vurpor blev det också och varje gång skrek och skrattade jag så mycket så jag fick i mej hur mycket vatten som helst. Detta fick också bli premiärkvällen för våra våtdräkter! Är supernöjd med den hittills. Måste försöka ta tag i simträningen snart också bara!

Jag hoppas verkligen att jag får chansen att åka wakeborad fler gånger i sommar! Vore fantastiskt roligt!

