Nike Training Club summer challange är nu inne på sin andra vecka och hittills är jag i fas med mitt upplägg. I måndags blev det 15min Shoulder ripper och igår stannade jag kvar i gymmet och körde 45 min endurance master. Man kan ju inte annat än att älska alla grymma namn dom har för sina program! Så nu har jag totalt 105 min avverkade och 895 kvar innan 31/8. Det ska nog gå bra, speciellt med tanke på att man kan välja olika långa program. Hinner/orkar man inte ett 45min program kanske man har 30 eller 15min över? Har man svårt att hitta motivationen kan man ju försöka samla ihop ett litet gäng och köra tillsammans! Det ska jag nog försöka göra själv faktiskt. Även om jag inte har problem med motivationen så är det ju alltid kul att träna med sina vänner, så kan man peppa varandra lite extra!

Om ni missat NTC summer challange kan man fortfarande gå med i utmaningen på Facebook. Gå bara in på Nike Womens sida så finns det säkert länk till gruppen därifrån. Sedan är det bara att ladda ner NTC appen och köra! Make it count!

