Efter en vecka med influensa mår jag äntligen bättre igen! Kände mej fortfarande hängig och dålig i morse så har vilat i stort sett hela dagen, legat i soffan och läst Zlatans bok, myst med fredagsgodis, läst inspirerande bloggar och kikat runt på fitnessguru’s hemsida. Konstigt nog har jag aldrig känt mej rastlös under dom här dagarna men jag antar att jag varit alldeles för trött för det. Nu hoppas jag på att det räcker för imorgon har jag sista BodyCombatklassen på lördagar innan sommarschemat drar igång! Så då vill jag så klart vara där och önska alla grymma deltagare en trevlig sommar! Och saknar dom BC så får dom kika förbi på hornsgatan onsdagar 17.30 istället.

Dock lär jag väl känna mej helt slut efter bara ett par låtar, för det brukar ju ta ett litet tag innan man är tillbaks på samma nivå som innan när man varit sjuk. Därför är det viktigt att börja lugnt (ok, BC är inte lugnt..) och inte ha för höga krav på sej själv dom första passen när man kommer tillbaks. Det är viktigare att fokusera på känslan, rätt inställning och kvalité på träningen än på hur snabbt man sprang eller hur tungt man lyfte innan man blev sjuk. 

Under dagen har jag även passat på att öppna ett paket med min nya tränignskompis- Något som jag gått och längtat efter väldigt länge nu. Det kommer en närmare presentation av den senare.

