Som jag skrev i måndags hade jag en riktigt fantastisk helg förra veckan. Efter att ha fått flera små överraskningar under veckan blev jag under helgen bortskämd med en fantastisk hotellvistelse på underbara Hotel J i Nacka Strand. Jag har velat åka ut dit tidigare för att äta innan så det var verkligen den perfekta överraskningen!

Så fort vi kom dit kände jag hur både kropp och sinne slappnade av i total harmoni. Jag njöt i fulla drag av helgen och jag längtar verkligen tillbaks dit. Det var fantastiskt skönt att sitta och fika framför hotellets öppna brasa och beundra utsikten, stå på balkongen, kolla ut över vattnet och andas in den friska luften, äta trerätters på restaurangen, dricka goda drinkar på klubbhuset, cava och moet, äta den goda frukosten och bara vara, utan att kolla på klocka eller mobil. Det var verkligen behövligt att få komma ut dit och njuta av tystnaden och lugnet. Även servicen var toppen och jag kan definitivt säga att det var första, men absolut inte sista gången jag besöker Hotel J!

