Förra veckan ställde Les Mills frågan ” vad kommer du att tänka på när du hör Les Mills?” på Facebook. Nedan är en sammanställning dom gjorde av dom svar dom fick:

Kan inte säga något annat än att jag håller med! Deras pass ger så otroligt mycket energi och glädje och självklart är BodyCombat som jag själv instruerar i den absolut favoriten. Nu är det ett år sedan jag gick instruktörsutbildningen (10-12 juni 2011) och jag har jobbat med det sedan slutet av oktober/början av november förra året och det är verkligen det bästa jag har gjort! Just nu går tankarna kring vad jag skulle vilja instruera mer i (förutom BC och Indoor Walking) och jag skulle inte bli förvånad om det blev ett till av Les Mills koncept! Ser fram emot att få prova fler pass och inspireras ännu mer på Super Saturday 1 September!

