Efter att ha jobbat klart igår samt haft min sista klass på några dagar tog jag tåget hem till mamma i Trollhättan. Här kommer jag stanna ända tills på måndag och undertiden ska jag bara ta det lugnt, hälsa på pappa och katten ute i stugan, grilla, umgås med vänner och till helgen blir det ett besök till Oslo då min kusin konfirmerar sej. Det enda formen av träning det ev. kan komma att bli är att öva på den senaste på releasen, men då blir det på en väldigt låg nivå.

Det ska verkligen bli riktig skönt att vara hemma på besök ett tag och bara koppla av, umgås med familjen och njuta av livet. Nu hoppas jag på att vi får riktigt fint väder så man kan ligga och sola på altanen! Och ikväll ser jag fram emot pappas grillade lax med hjortronsås – den är verkligen supergod!

Hade med mej en hel kasse mat att äta på resan hem. Bland annat så hittade jag kokta och skalade ägg inne på ICA! Köpte även med skogahlomsmackor med ost och prickigkorv från Pressbyron, juice, yoghurt, cocowater, bröd, frukt och en hel förpackning med färska jordgubbar!

