I morse hade Sportlife ”frukostklubb” på sina anläggningar vilket jag tycker var ett riktigt bra initiativ och det var säkert väldigt uppskattat av många, inte minst av mej. När jag kom in till gymmet vid 6.30 i morse för att öva på den senaste BodyCombat releasen var vår härliga och glada receptionist Matilda redan i full gång med att ställa iordning all frukostmat. Passande nog så började jag jobba senare idag med så efter en timmes övande och en lång dusch hade jag tid att sitta ner med Matilda och Erick och bara ta det lugnt och njuta av en riktigt god frukost i lugn och ro. Det är vad jag kallar för vardagslyx!

Såna här morgnar önskar jag mej helt klart mer av! Det är verkligen ett perfekt sätt att starta dagen på och känslan av extra glädje och energi håller sej fortfarande kvar. Tack!

