Vilken dag! Mellan 12-00-14.00 var det verkligen drag på Sportlife Hornstull!

Jag mötte upp Erick och Elke på gymmet efter 11 och då fixade vi dom sista låtändringarna osv inför klassen och 12.00 körde vi igång. Rummet var fullproppat med peppade deltagare och alla såg ut att ha superkul. Vi körde massor av blandade låtar både från dom tidigare releaserna där det är mycket ljudeffekter och några av dom senaste. Vi delade upp oss så vi körde tre låtar var i taget och så byttes vi av. Känns som det blev en riktigt bra blandning både på låtar och omväxlande då vi alla tre har väldigt olika sätt att instruera på. Alla är ju olika som personer och som instruktörer vilket jag tycker är superkul för då blir det en bra variation och man kan lära sej så mycket av varandra. Det var en otroligt bra stämning hela passet med många glada tillrop, kiah osv. Grymt att se vilken otrolig energi alla deltagare har! 

Efter passet kom Matilda ner med proteindrinkar i olika smaker till alla deltagare. Det kallar jag service! Alla deltagare verkade väldigt glada och nöjda med passet och vi fick massor av bra feedback. Var superkul att se hur mycket dom uppskattade det och hur mycket dom utmanade sej själva, hela tiden med ett stort leende, härlig attityd och grym fighting spirit.

Efter passet gick jag och Erick iväg till vårt favoritställe Frapino som ligger lite längre bort på gatan och åt (som vanligt) deras brunch. Det är verkligen otroligt god och prisvärd. Man blir alltid proppmätt och efter den här klassen behövdes det verkligen fyllas på med energi! Var supermysigt att sitta där inne, nytränad, full av endorfiner och äta god mat medan regnet öste ner utanför.

Den här lyckade dagen planerar jag att avsluta med en god middag och chokladfondue med jordgubbar framför en bra film i soffan. Imorgon blir det sovmorgon, vila och återhämtning. Då ska jag även passa på att gå igenom passet för mej själv och skriva ner vad jag tycker var mina starka sidor, vad som gjorde klassen riktigt grym och vad jag ska jobba mer på. Man kan alltid bli bättre och det är det som är så roligt – att utvecklas!

Stort tack till Erick & Elke som var med och gjorde klassen fantastisk! 

