Just nu håller jag på för fullt här hemma och övar in låtar från olika releaser inför helgen. Mitt lördagspass på Sportlife Hornstull kommer nämligen bli något utöver det vanliga den här veckan. Jag kommer tillammans med Erick och Elke att köra ett BodyCombat Maraton! Mellan 12.00-14.00 kommer vi köra massor av olika låtar från blandade releaser. Det bästa av det bästa! Har på känn att det kommer bli riktigt grymt och jag är otroligt taggad! Det kommer vara ett utmärkt tillfälle att utmana sej lite extra och med våra fantastiska medlemmar är jag säker på att det kommer att bli en otrolig stämning. Passande nog jobbar bästa Matilda i receptionen då och hon har lovat att ordna lite extra lyx till våra deltagare. Nu ser jag verkligen fram emot lördag, det kommer bli toppen!

Det enda ”tråkiga” med att vara BodyCombat instruktör – Man får inte den mest färgglada väskan ;)

