Idag hade jag turen att få gå på en utförsäljning för Nike. När man tränar mycket och instruerar många klasser går det åt en hel del träningskläder så det här var ett perfekt tillfälle för mej att fylla på förrådet. Till min stora lycka var det massor av kläder som jag redan kollat på och funderat på att köpa. Speciellt tröjan på övre bilderna – ”Determined to dominate”. Mycket av kläderna hade jag kollat på när jag var med och förberedde årets Nike Blast. Då hängde vi bland annat upp alla snygga kläder som skulle säljas i shopen och mycket av det fanns med idag. Nu när jag kollat på allt hemma i lugn och ro och provat allt är jag verkligen supernöjd! Dock är det bland annat en t-shirt som jag la ifrån mej som jag har lite svårt att släppa så chansen finns att jag åker iväg och köper den på lunchen. Den här månaden blir det en rätt stor del av min budget som går till träningskläder men jag behövde fylla på lite och såna här tillfällen kommer inte allt för ofta – var galet bra priser!

