Varje kvartal släpper LesMills nya releaser för sina program och i samband med det finns det alltid kvartalsutbildningar man kan gå på. Och snart är det dags igen! 20 maj åker jag iväg till Sats Hötorget för att köra igenom den nya releasen tillsammans med massor av andra duktiga instruktörer.

Detta är något jag verkligen ser fram emot. Det blir alltid en otroligt härlig stämning när så många personer med samma intresse samlas för att göra något dom brinner för. Utbildningen brukar alltid börja med lite olika teknik eller coachingövningar och sedan kör vi hela den nya releasen tillsammans. Allt under ledning av LesMills grymma instruktörer.

Så här såg det ut förra gången. Då laddade jag med brunch tillsammans med lite vänner på Café String och sedan åkte jag iväg till Sats Hötorget där utbildningen hölls. Efter utbildningen åkte jag vidare till gymmet på Hornsgatan för att direkt börja öva på den nya releasen!

