Idag bestämde jag mej för att spexa till det lite på mitt BodyCombatpass och klä ut mej eftersom att det är påskafton och allt! Så med gula kläder, röda ben, fjädrar i håret och en ninjamask gjord av en strumpa förvandlades jag till en karatekyckling. Med mej hade jag min lilla sidekick som vaktade påskägget med godis som jag tagit med mej till mina duktiga deltagare.

Jag tycker det är superroligt att skoja till det lite när det är någon speciell dag och jag tror att det är väldigt uppskattat bland deltagarna med. I alla fall tycker jag det är extra kul att gå på sådana pass! Det känns så bra att göra passen lite extra speciella och kanske bjuda på något ibland när dom är så duktiga som kommer in och tränar på dagar som den här. Man blir så peppad och faktiskt lite stolt när man ser alla som kämpar och tar i så det är så kul att kunna ge dom lite extra belöning och uppmuntran ibland :-)

Glad Påsk!

